Regulamin:

BLOG ZAWIESZONY

Chrisolia

Wygląd:

Podoba mi się jedynie makijaż. Twoja dollka ma dziwny wyraz twarzy, wygląda jak koń. Kokardka na boku- takie noszą 6 latki, nie byłaby zła gdyby nie to, że jest taka jakby płaska.
Pieprzyk koło oka ? Dziwnie to wygląda, brzydko. Nie podoba mi się rozmieszczenie nosa, oczu i ust. Ratuje Cię fryzura i makija ż.
4/10

Ubiór:
Tragedia. Mogłaś oszczędzic chociaż tych spodni, bo one psują cały efekt. Twoje bolerko czy co to jest ? także do niczego mi nie pasuje, jak i te białe korale.
5/10

Prezentacja:

Zgadzam się w 100 % stardoll już nie jest taki sam jak kiedyś. Resta- treść nie najgorsza, kolory też. Coś się w niej dzieje i to +, ale nie za bardzo podobają mi się obrazki. A tak od siebie dodam co oczywiście nie wliczy się w ocenę, bardzo mi niemiło, że w twojej prezentacji znajduje się link do jakiejś kopii mojego bloga, była bym bardzo wdzięczna gdybyś to usunęła ?!
7/10

Apartament:

Pokój byłby ładny gdyby nie to wszystko co wisi na ścianie, oczywiście nie mówię tu o projektach, tylko tych śmiesznych darmowych obrazach, zegarku, i wzorku w różę. Reszta ujdzie.
Pokój niczego sobie. Obraz nad łóżkiem jest ładny, ale nie pasuje. Pokój jest w stonowanych kolorach, a obraz ma strasznie żywe barwy, więc jego motyw w ogóle nie pasuje do tego wnętrza. Poza tym bardzo ładnie.

Wygląda koszmarnie. Pomieszanie styli, elegancki fortepian + piłka i inne śmieszne darmówki ?
Radziłabym schować te darmówki lub usunąć przynajmniej zarobsz na tej tandecie, oczywiście jeśli mówię darmówki mam na myśli też ten wzorek w róże i inne dziwne rzeczy, które wiszą na ścianie.
5/10
Podsumowanie: 21/4o pkt. uzyskałaś ocenę dostateczną (3)

1 komentarz:

Cytruska ♥ pisze...

Zgadzam się z tobą |

gordell